Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2007 19:51 - slava na Boga
Автор: avgustinov Категория: Други   
Прочетен: 5339 Коментари: 3 Гласове:
1



skapi bratq v Gospoda iskam da vi spoedlq ne6to i v sa6toto vreme da proslavq Gospoda za vsi4kite mu dela koito e izvar6il v jivota mi i koito vse o6te var6i. iskam da vi kaja kak Bog zapo4na da me promenq sas sledniq stih:" o4istete staria kvas,za da badete novo testo." 1 korint.4:7 . slava na gospoda za6toto pogledna na edin golqm gre6nik kato mene. sigorno celiat mi jivot nqma da mi stigne za da izrazq kolko sam mu blagodaren za vsi4ko. neka bade volqta mu, skapi bratq iskam da vi nasar4a da se poddarjame vsi4ki zaedno v molitva za6toto tova e ugodno na Gospoda. znaete li ponqkoga kogato gledam kolko izvraten stava svetat s vseki izminal den mi se iska Bog vednaga da ni vzeme na nebeto, i vsi4ki nie znaem 4e tova 6te stane mnogo skoro , oba4e vqrvam 4e ima mnogo hora po sveta koito trqbva da 4uqt blagovestieto i nie sme tezi koito trqbva da izpalnim volqta na Gospoda a tova e da svidetelstvuvame na vsi4ki za delata gospodni-a kolko sa veliki te . slava da bade na Bog. blagodatta na gospoda i ob6tenieto na duha da bade vinagi s vas. Amin.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doka - Браво Роска..... :)))*
13.11.2007 01:35
Поздравявам те за поста...!!! Само така скъпи...
смело напред...,да превземаме " обещаната земя" и да запретнем ръкави за работата на божията нива...!!! Много се радвам за теб миличък...,че Святият Дух работи в твоя живот и те променя...,като изработва божият характер в теб...постепенно...!!! :)))
Знаеш ли Роска ...,и на мен ми се иска по-скоро да дойде Исус...наистина...,живея в очакване на Господа...,но знаем,че това ще стане,когато се "навърши числото на езичниците..."...,и че Бог удължава времето на благодатта,поради Своята огромна любов и милост към нас...,за да могат повече хора да дойдат до "познаването на истината"...!!!
Но ние стеб знаем,...че трябва да бъдем готови да посрещнем нашия Господ,защото може всеки момент да дойде...и нека бъдем като тези " пет разумни девици" от притчата... - подготвени!!! И дано бог ни помогне,да устоим докрай.....!!!
KISS :)))***
цитирай
2. avgustinov - lelke
14.11.2007 18:54
mnogo ti blagodrq za komentara Bog da te blagoslovi teb sa6to mnogo te obi4am s golqma radost 4akam prazdnicite za da mojem da se vidim
цитирай
3. анонимен - bog pomaga
29.01.2009 15:22
naistina iskam i namen bog da pomaga
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avgustinov
Категория: Други
Прочетен: 276115
Постинги: 29
Коментари: 216
Гласове: 1796
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930