Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2008 01:17 - Отново се завърнах :)))
Автор: avgustinov Категория: Други   
Прочетен: 2383 Коментари: 3 Гласове:
1



Здравейте отново на всички!!!
Доста от отдавна не съм писал защото нямах толкова често достъп до интернет но сега вече слава на Господа си имам компютър вкъщи!!!
Това лято си бях в България и си прекарах чудесно. Искам да благодаря на Господа за всичко това време което ми даде с моите братя и сестри!!!Слава на Господа. Сега ще ви разкажа на кратко най-интересните ми моменти в България:
През месец Август имаше национален лагер на ""Нова вална"" в Сарафаво (Бургас) и там беше наистина много хубаво. Всеки ден имаше хваление сутрин и вечер и свиреха различни групи от цяла България. Спецялен гост беше един пастор от Англия който почти всяка вечер проповядваше и даваше страхотни свидетелства за хора които от калта са се обръщали кам Господа. Мотото на лагера беше ""Остави следа"". Така както Исус остави една голяма и значима следа в нашия живот така и ние трябва да оставяме следи навсякъде където минем.
Естествено в следобедните почивки ходихме и на плаж и беше страхотно. 
Малко след този лагер последва и лагера Royal Rangers който се проведе на планината близо до село Лик(Мездра). На гости ни бяха една младежка група от Германия и също там прекарахме много хубаво.
Благодаря на Бога за всичкото време което ми даде с моите близки.
И най вече слава на Господа че можах да взема водно кръщение :)
Е това е от мен за сега Бог да ви благослови обилно...!!!!!АМИН



Тагове:   Отново,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doka - Ооооо.........Роскаааааа.........
30.09.2008 09:59
...добре дошъл на хоризонтааа... :))))))) ;) ;) ;)
Много се радвам за теб....... защото знам.....
че си си изкарал страхотнооооо..... :))))))))
Бог да ти благослови......!!!!!!!!!
Иииии...... те обичаааааммммм...... :))))))))))))
цитирай
2. avgustinov - Леееелллкеееее.......:))))))
30.09.2008 20:15
и аз тебе много си те обичкам......Бог да те благословииииииииииии:))))))
цитирай
3. cvetka - :)
23.10.2008 15:22
oooo ima6 vodno kra6tenie bravo radvam se :* radvam se 4e te e i upazil ot katastrofata :* obi4am te
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avgustinov
Категория: Други
Прочетен: 276339
Постинги: 29
Коментари: 216
Гласове: 1796
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930