Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 21:21 - Аз видях Рая - книга на Робъртс Лиардън - продължение
Автор: avgustinov Категория: Други   
Прочетен: 6471 Коментари: 5 Гласове:
0



......(Е, сега това не означава, че вие трябва да ме чакате да умра, за да дойде Исус, тъй като единствено Бог-Отец е Този, който знае кога ще се завърне Синът. Самият Исус Христос не знае това, тъй като Той ми показа моя живот, като че ли изобщо няма да се върне, докато съм жив. Обаче аз вярвам, че Исус ще дойде преди да умра). Аз не се страхувам да умра. Аз искам да си отеда вкъщи на Небето и да живея в моето жилище, и да вървя по златните улици с Исус Христос.

Тогава Исус започна да ми показва лицата на хората, които ще дойдат в моя живот и ще го променят значително, или на които аз щях значително да променя живота. Той ми каза техните първи имена и инициалите на последните. Аз вече срещнах някои от тези хора. Други пропуснаха да направят това, което Бог им беше определил, но аз съм човек, който оставя Бог да подрежда нещата. Аз не Му помагам. Ако нещо трябва да стане, зависи от Бог да го направи. Освен това, аз се видях да проповядвам на различни места и аз видях неща от бъдещото ми служение. Има неща, които знам, но не мога да кажа, защото все още не е дошло времето.

Исус ме прегърна и целуна. Разбрах, че е време да се връщам. Не исках да оставам, защото вече бях видял всичките души, които трябваше да спечеля. Най-великото и решаващо чудо не е да възкресиш мъртвец. Най-великото чудо е, когато някой се новороди. Тръгнах към най-близката врата. Исус каза: "Робъртс!" Обърнах се светкавично. Там стоеше Исус със сълзи, стичащи се по лицето Му, и с протегнати напред ръце. Той каза: "Обичам те!" И когато каза това, аз бях обратно в тялото си.

Бях стреснат, но се уверих, че преживяното е било реалност, защото този огън и това помазание продължиха да се изливат в мен още два часа и половина след завръщането ми. Вие говорите за преживявания с Бога - аз имах такова. Но Бог няма любими хора. Каквото е направил за мен, Той ще направи и за вас. Мнозина ще кажат: "О, но това е само за определени хора, като например за пророците." Не е вярно. Това може да се случи и с вас, но първо трябва да изберете на кого ще служите.

Ще трябва да посветите всичко, което имате на Бог - всичко от "А" до "Я" и повече - така че да можете да ходите пред Него като приятел. Вие можете да бъдете Божии приятели. Аз съм един пример за това какво може да се случи с вас, ако платите цената. А това не го казвам, за да се величая. Аз съм предвестник, да говоря на младите хора. Моето служение е съвсем различно: аз предизвиквам по-възрастните хора и приобщавам младите. Не много служения правят така.

Навярно причината Бог да ме призове в служение в такава ранна възраст е: Той знаеше, че аз не се безпокоя какво казва или мисли светът. Аз бих направил каквото Бог каже, без значение какво. Исус и аз сме приятели. Ние вървим и си говорим заедно. Заедно си правим плановете. Той седи до мен. Той прави всяко нещо с мен.

Когато се събудя сутрин, казвам: "Добро утро, Татко! Добро утро, Исусе! Добро утро, Святи Душе!" Аз чакам за отговор и отговорът винаги идва: "Добро утро, Робъртс!" - от три ясно доловими гласа. Как знам разликата ли? Има три различни Личности в Едно. Когато влезеш в областта на Духа, ти можеш да определиш коя от Тях ти говори.

Ние чуваме тълкуване на езици или пророчество, които понякога показват кой от Троицата говори. Има три различни гласа и те не се прекъсват един друг.

 

ПОЗНАВАНЕ НА ТРОИЦАТА

 

Ние не познаваме Троицата с нашите чувства: ние познаваме Бог чрез Божието Слово. Нашите чувства са променливи и непостоянни. Не можем да разчитаме на тях. Ако изучаваме Божието Слово, ние ще познаваме Бог по-добре.

Троицата и аз сме приятели. Когато станете Неин приятел, вие ще се научите да разбирате кое Тя харесва и кое не. Ще узнаете причината, заради която Тя прави нещата. Аз открих, че Бог е три неща: светлина, живот и любов. Бог обича хората толкова много, че любовта просто извира от Него.

Бог има индивидуалност. Той има чувства. Той може да бъде наскърбен например, защото не сте Му говорили напоследък. Авраам беше Божий приятел. Даниил говореше с Бога. Вие можете да познавате Бога. Кога за последен път казахте: "Господи, обичам Те!"? Може би сте забравили?

Бог иска да ви познава. Може да ви срещне насред пътя. Всичко, което трябва да направите, е да кажете: "Господи, искам да говоря с Теб!" Исус се грижи за вас. Ако не се грижеше, Той не би умрял за вас. Той се грижи за всичко: за вашия начин на живот, за вашето благополучие. Той се грижи, грижи, грижи. Святият дух иска да прави нещо за вас. Той е най-богатата Личност, която съм виждал някога. Той е Този, който събаря хората и ги залепва за пода и те не могат да станат. Той е Този, който отваря слепи очи. Той е Този, който маха духовните капаци. Той е Този, който ви показва нещата. Той е мощта на Троицата. Той е Този, който живее вътре в нас. Ако ние осъзнаем, че същата сила, която възкреси Исус Христос от мъртвите, обитава вътре в нас, никой от нас няма да боледува.

Трябва да се научим да ходим и да говорим с Бога, както Енох го правеше. Трябва да знаем кой е Бог, заради Него Самия, а не заради Неговите блага. Ако сърцето ви е чисто, тогава ще получите и благата.

Бог е голям Бог и Той може да се погрижи за нашите малки проблеми. Както Смит Уигълзуърд каза, ние трябва да гледаме на земните проблеми от небесна гледна точка. Бог е жив и е добре, и Той седи на Своя Трон!

 

АЗ ВИДЯХ ИСУС ВТОРИ ПЪТ

 

Втори път видях Исус, когато бях приблизително десетгодишен. Намирах се в стаята си и Исус просто влезе през стената. В началото се изненадах. Исус протегна ръце, притисна ме в прегръдка и ми каза няколко неща, включително и думи за насърчение. Това е единият от двата пъти, за които не мога да разкажа, защото нещата, които Той каза бяха твърде свещени. След това Той излезе през другата стена на стаята и си замина. Третият път, когато видях Исус, бях на около 11 години. Исус влезе през входната врата, докато аз гледах "Лаверни и Шърли" по телевизията. Дойде и седна до мен на кушетката, хвърли поглед към телевизора и всичко в този естествен свят изчезна. Аз не можех да чувам телефона или телевизора - всичко, което чувах и виждах, беше Неговата Слава. Той ме погледна и каза: "Робъртс, Аз искам да изучаваш живота на Моите генерали от великата Ми армия през вековете. Познавай ги като на длан. Разбери защо те имаха успехи. Узнай защо те пропадаха. И няма да ти липсва нищо в тази област." Той стана, излезе през вратата, телевизорът се включи отново и аз продължих да гледам "Лаверни и Шърли".

От тогава аз внимателно изучавам великите служители от миналото (и някои, които бяха неизвестни), за да открия защо те успяваха или се проваляха. Започнах с четенето на една книга за Смит Уигълзуърд, която моята баба тъкмо ми беше дала. След това изучавах живота и служенията на такива мъже и жени като Джон Алексъндър Дауи, Чарлз Фини, Мария Удуърд-Етер, Джон Г. Лейк, Ейми Симпъл Макферсън, Кетрин Кулман и много други.

През повечето време ние бягаме от дявола. Аз открих, че великите проповедници от миналото търсеха дявола. Те не се страхуваха. Ние можем да научим много от примерите на тези велики мъже и жени, които сега са с Господа. Част от моето бъдещо служение ще бъде да отивам да казвам на други проповедници как да избегнат капаните на дявола. Когато четях, Святият Дух ме учеше. Той ми показваше колко бяха различни тези хора. Питаше ме: "Забеляза ли това? Забеляза ли как те казваха това - как се движеха с Мен по този начин?" Той пресъздаваше сцената за мен. Той казваше: "Така беше. Аз бях там - би трябвало да знам."

Той е мой Приятел. Той може да ми говори така. Аз Му говоря по същия начин. През цялото време Той ме учеше как да премина и да ходя в областта на чудесата. Когато съм на събрание, аз се озовавам веднага в областта на Духа.

Исус ми обеща някои неща през онзи ден, когато ме посети у дома. Той каза: "Робъртс, ако бадеш верен в това нещо, Аз ще те издигна бързо." (Библията казва, че първо трябва да бъдете верни в малките неща).

Трябваше да оставя телевизора. Трябваше да обърна гръб на училищните игри. Трябваше да напусна всичко, дори най-близкия си приятел и да направя всичко, което се изискваше от мен, за да следвам Бога, така че да мога да вляза в служението си.

Онзи ден Исус ми даде и друго обещание. Той каза (ако аз бъда верен в тези изследвания): "Ти ще можеш да срещнеш великите генерали на сегашното време." И Бог изпълни обещанието си. Той ме свърза с тях. Ако вие дадете на Бог да го извърши, то ще се случи в Неговото време и всичко ще заработи в порядък - всичко. Понеже Бог има план, който Той не спира. Ние трябва да се движим по Неговия план. В Библията ще забележите, че не много хора се тревожеха за времето.

 

АЗ ПОГЛЕДНАХ ОТНОВО КЪМ РАЯ

 

През януари 1983 година бях събуден от ангел в пет часа сутринта. Той каза: "Погледни!" и аз погледнах отново към Рая. Има разлика между отиване в Рая и поглеждане пак към Рая. Аз не отидох там за втори път - просто погледнах отново. (Вашите духовни очи никога не отслабват. Винаги можете да виждате духовните неща ясно). Раят е на върха на Вселената - вие трябва да отидете толкова далече, за да го достигнете. Виждате ли, Вселената се разширява с такава скорост, с каквато Бог я е извикал в съществуване и тя започва от портите на Рая.

Като погледнах към Рая, аз видях мястото, където бях видял десетки хиляди колесници, когато бях на 8 години. (Въпреки че тези колесници се теглят навярно от коне, аз не видях конете). Аз си играех на колесниците, но сега те бяха изчезнали! Аз се обърнах и попитах Исус: "Какво означава това? Какво означава това? Защо ми го показваше?" Той каза: "Нека ти обясня. Всеки път, когато на Земята е имало велико движение на Бог, тези колесници напускаха Рая и занасяха необходимите източници на сила или пък оръжия, за да се осъществи това движение. Спомни си обещанието, което Ми даде! (Ние направихме няколко споразумения на Небето). Това е Моята част. Аз трябва да ти кажа. Те са дошли на Земята и са донесли силата."

Исус добави: "Следващото движение на Бога е дошло на планетата Земя. Вие не трябва да се молите то да стане. То е тук! То пристигна!"

Ето защо, хора, не казвайте повече: "Аз се моля за следващото движение на Бога." Ние сме в него! НИЕ СМЕ В НЕГО! НИЕ СМЕ В СЛЕДВАЩОТО ДВИЖЕНИЕ НА БОГА! И тепърва започваме да осъзнаваме, че то е тук.

Като изследовател на петдесятното движение, забелязах, че всеки път, когато имаше ново движение на Святия Дух, винаги бяха изкарвани първо нови оръжия. Бог ми каза, че тези колесници ги доставят тук, долу, а ангелите-воини ги направляват къде да отидат. През целия този ден чувах грохота им по коридорите на университета. Когато карах към къщи, чувах шума им по покрива на колата си.

 

ПОСЛЕДНОТО И ЗАКЛЮЧИТЕЛНО ДВИЖЕНИЕ

 

Виждате ли, това е специално време. Това е последното и заключително движение на Святия Дух. Това последно движение ще бъде буря на Святия Дух. Облаците на Божията Слава ще слизат. Божиите светкавици (както Джон Г. Лейк ги наричаше) ще започнат да падат. Ранният и късният дъжд ще валят по едно и също време, и ветровете, и гръмотевиците на Бога ще бъдат чути. Това е буря в Духа и тя ще стане - просто чакайте и вижте.

Тези, които се съмняват, ще бъдат отминати. Бог ще използва тези, които желаят, и тези, които ще се подчинят на Неговата сила, защото Бог не може повече да чака хората да се приготвят. Той ще употреби този, който е готов, независимо дали е на 96 или на 2 години. Бъдете покорни, така че Божията сила да може да протича през вас. Бъдете готови, защото, ако не сте, ще бъдете подминати. Това е законът на Евангелието. Църквата в момента е в преходен период. Ние превключваме на най-висока скорост. Ще видим много повече чудеса. Всъщност, чудесата, които ще видим в това идващо движение, ще бъдат невероятни.

Изцеренията са постепенни, а чудесата са мигновени. Видяхме много изцерения и те са важни. Ще има все още изцерения, но ще видим повече чудеса: слепи очи - отворени, инвалиди - изцерени, липсващи крака - възстановени мигновено.

Ще дойде денят в това последно движение на Бога, когато всеки човек в събранието ще бъде изцерен веднага - мигновено. Виждате ли, последното движение на Църквата ще бъде изява на силата на Бога. А то ще дойде първо сред младежите.

 

ЩЕ ПАДАТ МАНТИИ

 

Едно от нещата, което ще започне да се случва, е, че мантиите на велики хора и пророци ще падат върху тези, които могат да поемат отговорността за тях. Мантиите на Еремия, Исая, на хората от Новия Завет, дори през цялата история, ще започнат да падат върху хора и те ще действат в силата на помазанието на другия толкова добре, колкото в своето. Разберете това: не всеки ще получи мантия. Бог е запазил тези мантии за това последно време, защото това ще бъде най-великото изливане на Святия Дух, което светът някога е виждал. Мантиите са запазени за това време, защото те стават по-слаби, когато се предават през вековете.

Тайнствените неща на Бога са навсякъде около нас, чакащи да бъдат разкрити. Започни да правиш духовно изучаване и експериментиране, за да разбереш как тайните на Бога работят.

Проявите на Божия Дух ще дойдат първо сред младите хора, защото ние вземаме нашата увереност, нашата упоритост и ги насочваме към Татко Бог. Той харесва това. Той може да го използва по един добър начин. Ние ще го използваме за Божието Царство и ще унищожим властта на тъмнината. И вие, молитвени воини, ще бъдете тези, които ще ни подкрепяте в молитва.

Никога не съм виждал толкова много от Божията сила, проявена, колкото сега. През пролетта на 1983 година аз проповядвах на младежко събрание пред около 250 млади хора във Виктъри кришчън център - Тулса, Оклахома. Когато започнах да полагам ръце, Божиите светкавици почнаха да удрят хората. Грешници и светии еднакво видяха Божиите светкавици да излизат от пръстите ми и да удрят хората.

И стана най-странното нещо: аз забравих да дам призив за покаяние, но грешниците бяха толкова шокирани, че се опитаха да намерят хора, които познават Бога. Те дотичаха до младежкия пастир и до мен, питайки: "Как да стигнем до Бога? Как? Как?" Виждате ли, когато Божията сила се проявява, няма нужда да отправяш призив: грешниците ще дойдат, търсейки ви!

Божията сила беше толкова мощна, че хора, стоящи на два-три метра от платформата започнаха да падат - дори онези, които съзнателно се съпротивляваха. Младите хора, които не бяха плакали пред своите родители, започнаха да плачат пред всички присъстващи.

 

ОЧАКВАНЕ НА СВЯТИЯ ДУХ

 

Много пъти ние чакаме Святият Дух да се движи. Ние се чудим защо Той не се движи. Но това не е вярно - Святият Дух винаги се движи. Той винаги се движи! Той винаги се движи! Ние чакаме дарбите на Святия Дух да се движат. Не - те вече са в действие. Проблемът е, че ние не сме влезли в областта, където са те!

Когато влезете в областта на Духа, знамения и чудеса ще ви последват. Вие ще станете безразлични към този свят и критиките на хората. Всяко от нещата, които интересуват вашето естествено тяло, ще отпадне и всичко ще бъде в хармония с Татко Бог. Тялото не си ти. Ти си дух. Ти живееш в тяло. Ти притежаваш ум. И вие трябва да дадете на вашия дух да управлява ума и тялото ви.

Няма нужда да се движите от Слово или от видение от Бога. Хубаво е да имате ръководство от Святия Дух - това е необходимо, но аз вярвам, че то е част от учебния процес. Копнея за деня, когато ще бъда така в хармония с Бога, че Той само ще си помисли нещо и аз ще знам какво да правя. По този начин трябва да бъде.

Пророците в Библията действаха така. Много пъти те знаеха какво трябваше да бъде направено, и те отиваха, и го правеха. Например, когато Илия възкреси малкото момче от мъртвите, той нямаше видение, знамение или чудо от Бога. Той просто каза: "Душа, върни се обратно в това тяло!" - и детето оживя. Ето къде трябва да бъдем: достатъчно близо до Бога, та когато Той мисли за нещо, ние да разбираме какво да правим без Той да ни казва: "Отиди се моли за онзи човек. Отиди направи това!"

И начинът, по който Бог прави всичко е СЕГА, СЕГА, СЕГА. Виждате ли, в Рая няма минало и бъдеще. Всичко е в "СЕГА". Сега е денят. Сега ти си изцерен. Сега, сега, сега.

Ние се намираме в нашия свят и време. Но когато преминем в областта на Духа и живеем там, където принадлежим, ние ще ходим в Божието време. Ние ще ходим в "сега". За да бъде това настоящо движение на Бога успешно, ние трябва да стигнем до това положение. Това е общение с Бога - ходене и говорене с Него като с Приятел.

Ако не познавате Бог като Приятел, можете да Го познаете.

Ако искате да направите Небето свой дом, можете да го направите.

Ако искате Исус Христос да дойде във вашето сърце и да бъде Господ на вашия живот, Той ще го направи.

Молете се с тази молитва:

"Господи, бъди милостив към мене, грешния. Прости ми греховете! Ела в моя живот и ме направи нов. Аз вярвам, че Исус Христос умря на кръста за мен и възкръсна от мъртвите за мен. Исусе, аз искам Ти да бъдеш мой Приятел и Господ на моя живот. Аз ще Ти служа през всичките си дни."

Ако сте взели това решение, пишете ми на посочения адрес, така че да мога да ви изпратя безплатна литература, за да ви помогне във вашето предстоящо ходене с Исус Христос.

 

Roberts Liardon Ministries

P. O. Box 23238

Minneapolis, MN 55423, USA

 

 

СЪДЪРЖАНИЕ

 

І. Исус, златни улици и животни

ІІ.  Хваление и сълзи

ІІІ. Неизискани благословения

 

 

ОЧАКВАЙТЕ ИЗДАВАНЕТО И НА ОСТАНАЛИТЕ

КНИГИ ОТ РОБЪРТС ЛИАРДЪН:

 

"Успех в живот и служение"

"Настъпателната мощ"

"Въпросът за духовния глад"

"Цената на духовната сила"

"Разчупване на контролиращите сили"

"Да се научиш да кажеш "НЕ"

"Религиозни политики"

"Викът на Духа"

"Тичай към битката"

 

За информация и контакти, пишете ни на адрес:

"ВОИНИ НА ХРИСТА"

София 1404, пощенска кутия 109

 

 

РОБЪРТС ЛИАРДЪН

АЗ ВИДЯХ РАЯ

 

Първо издание

Превел от английски: Любомир Петков

Отговорен редактор: Владимир Терзиев

Оформление и технически редактор: Александър Луков

Издава "Воини на Христа" - юни, 1991 г.

Тираж 20 000




Гласувай:
0



1. анонимен - az vidqh raq
04.06.2009 00:03
blagosloven e onzi koito upovava na boga.dano pove4e hora da pro4etat knigata i da obarnat givota si kam boga.
цитирай
2. анонимен - лиандър е доказан хомосексуалист!
24.07.2009 19:34
препоръчвам да се смъкне този линк.
цитирай
3. анонимен - не е
26.07.2009 20:57
кой го е доказал? препоръчвам да не се изказваш ей-така
цитирай
4. анонимен - priznal si e
27.07.2009 03:31
http://www.deceptioninthechurch.com/liardon2.html
цитирай
5. анонимен - az vidqh raq
17.12.2011 02:14
Прекрасна книга!Слава на Бога!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avgustinov
Категория: Други
Прочетен: 276121
Постинги: 29
Коментари: 216
Гласове: 1796
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930